- SSC Napoli 2024/25
- Rosa Napoli Hall of Fame
- Champions League
- Coppa Italia
- Europa League
- Calciomercato Napoli
- Ultimissime Calcio Napoli
- Rassegna
- Video/Foto
rassegna
TEL AVIV, ISRAEL - MARCH 17: Israeli man holds his smart phone as he is presenting a 'Covid19' vaccination certificate named 'Green Pass', before entering a coffee shop on March 17, 2021 in Tel Aviv, Israel. Once fully vaccinated, residents here receive a "Green Pass" that allows them entry to gyms, restaurants and many cultural venues. Today, the European Commission outlined plans for a similar program to support free movement in the European Union as its more nascent Covid-19 vaccination campaign continues. (Photo by Amir Levy/Getty Images)
Enrico Montesano, noto attore comico, si è recato a Trieste a sostegno della protesta contro il Green Pass davanti al molo 4 del porto. A riportarlo è il Corriere della Sera.
"Il Green pass è una cosa inutile, che nulla ha a che vedere con la sanità, ma è una questione politica. Il Green pass è l'inizio di un controllo personale e individuale. Mi fa piacere che siano stati i lavoratori portuali, la classe operaia sta sempre un passo avanti", ha dichiaratoMontesano, che ha più volte pronunciato la parola 'Green' evocando il verso della pecora, ha parlato di "lotta per la libertà" e di "assurda disposizione".
© RIPRODUZIONE RISERVATA